Akademi Integrasi Moden Sdn. Bhd.

Tempat: Syuen Hotel, Ipoh
Tarikh: 24-25 November 2012
Masa: 8.30 pagi -5.00 petang

Saya terlepas peluang mengeskot Datin Seri Rosmah Mansor bersama kumpulan Lady Bikers Malaysia dari Kediaman beliau ke PWTC untuk Acara ‘Perhimpunan Wanita Muda Negara 2012′ pada 25 November 2012.

Demi tugas, saya menghadiri ‘Kursus Kecemerlangan Diri’ yang dikendalikan oleh Syarikat Akademi Integrasi Moden Sdn. Bhd.

Ia adalah antara kursus terbaik pernah saya hadiri.

Fasilitatornya Dr. Nur Ramzan Bin Haji Abdul Rahim, adalah pengarang buku ‘Rahsia Tarikh Lahir’ bersama Pakar Motivasi terkenal Dr. Azizan Osman.

Hebat.

Itu sahaja perkataan yang dapat diungkap sepanjang pembelajaran dua hari.

Insyaallah, sedikit sebanyak ilmu yang diperolehi akan saya kongsi di dalam blog ini pada entry yang akan datang.




“Takda ke muka lain nak jadi Emcee?” (Ingat, jangan buruk sangka. Mesti positive thinking. Saya selalu bersedia membantu. Hihihi.)

Semasa nak mengacarakan majlis, Doktor sempat curi2 tanya pada saya;

Dr.: Orang rumah orang mana?
Saya: Saya takda orang rumah.
Dr.: Saya tau. Saja buat2 tanya. So password u ’1000′ ke?
Saya: ’1020′.
Dr.: Hmm. Bagus. Reliable. Jujur orangnya. Bila nak mengakhiri zaman solo?
Saya: Takda orang nak la doktor.

Hakhak. Jujur sangat saya ni kan kan?

Password Doktor- 1130. (1-doktor. 1-seorang isteri. 3-tiga orang anak.)
Password saya- 1020. (Kira sendirik. Hahah)

Dr. Nur Ramzan adalah pakar rahsia tarikh lahir dan metafizik.
Beliau sangat hebat membaca personaliti kita dengan membuat kalkulasi tarikh lahir dan melihat garisan di tapak tangan.
Apa yang diberitahu adalah berdasarkan kajian yang telah dibuat oleh beliau dan pengkaji-pengkaji terdahulu.

Surprisingly, 90% yang beliau baca tentang diri kita adalah betul!

*Kantoi!

* IF CEPAT….. owhhh yang sangat pandai!!! Huwaaaaaaaaaaaa :cry:

One thought on “Akademi Integrasi Moden Sdn. Bhd.

Leave a Reply

